Sadie

01.06.2013 18:36

Asi predvčerom som mala sen. Všade bola tma ale po chvíli sa tam zjavilo dievča v svetlom tričku a tmavej sukni. Bola smutná a ja som netušila prečo. Potom sa znovu niečo zjavilo. Najprv som nevedela čo to je no zistila som, že súto ruže...biele ruže. Tiež tam bol mesiac vo svojej plnej kráse. Sen sa skončil a ja som bola zvedavá čo to malo znamenať. Na ďalší deň v škole sa nič divné nedialo, ale v piatok bola jedna spolužiačka veľmi smutná. Keď sa jej niekto spýtal prečo povedala len, že z rodinných dôvodov. Po škole som jej napísala SMS-ku: Prečo si smutná? a ona mi odpísala až dnes. Nechcela som vám to sem písať skôr než prídem  na to prečo bola smutná. Aj to dievča zo sna- nazvala som ju Sadie, aj moja spolužiačka. Spolužiačka mi odpísala: Moja babka...včera sa s nami rozlúčila. :-( :'(  To bol dôvod prečo bola smutná aj Sadie. Prečo mi to "Tí" vlastne oznamujú?

Ruže pod Sadiinimi nohami.

Sadie pohľad do tváre.

 

Sadie celá.