O mne

28.05.2013 15:33

O mne

No takže... čím by som začala ?. 
Takže

Meno: Anonymka

Priezvisko: Anomnová (meno Vám nesmiem prezradiť, pretože mi to "Tí" zakázali)

Vek: 13

Obľúbené jedlo: no tak to nwm...Rozhodne niesom vegetariánka. Zjem hociaké mäso okrem pečienky (no bléééé). Pizza je fajn a hranolky tiež, ale neznášam zeleninu.

Obľúbená farba: čierna a biela hlavne a potom všetky skôr tmavšie farby.

Záujmy: kreslenie (hlavne bytostí zo svojich snov), spievanie (nie úplné iba hmm-kanie), PC hry, rada som sama, milujem spev vtákov, pozeranie sa na pavúkov, ako žerú svoju potravu...(ale nie to bol len žart, iba pozeranie sa , nie ako žerú potravu)

Obľúbená hudba: nejaké pomalšie, ale nie romantické pesničky a môže byť aj niečo ako soundtracky a hlavne LINDSEY STIRLING (túto si vypočujte https://www.youtube.com/watch?v=sf6LD2B_kDQ moja obľúbená)

Obľúbené hudobné nástroje: HUSLE (milujem ich vďaka Lindsey Stirling) gitara, piano

Obľúbené hry: Assassin's creed 2, (Brotherhood) ale najlepšia je Assassin's Creed 3, World of Warcraft, Club Penguin (divné však? že také super duper hry a zrazu CP ... no a čo baví ma to)

Obľúbené filmy, seriály: The Vampires Diares, Narnia, Pán prstenov, Hobbit, The teory of big bang (ale to nie až tak) 

Obľúbená kniha: Hobbit (trvalo mi večnosť kým som ju prečítala, ale je to tá najsuprovejšia kniha EVER) Kroniky Narnie... prečítala som všetky, okrem Kôň a jeho chlapec ... tú čítam teraz) 

Milujem: mágiu

Neznášam: fifleny (namyslené dievčatá napr. takmer všetky moje spolužiačky), keď sa niekomu musím ospravedlňovať, ŠKOLU!!!!!

Čo je na mne zvláštne: všetci spolužiaci aj spolužiačky vravia, že som divná a zahĺbená do seba... to NENI PRAVDA .... tí čo ma poznajú si to vôbec nemyslia (tým myslím Rojkou/snílkou/dreamerou), a čo si myslím ja že je na mne zvláštne?: Sny ... stáva sa to len od minulého týždňa keď som mala prvý sen o "Tích"... neviem kto sú a čo odo mňa chcú, ale navštevujú ma vo snoch... Prvá ma navštívila "Tá" a ja si už na ten sen už vôbec nepamätám a preto si ostatné sny budem zapisovať.... "Tí" mi dovolili povedať vám ich zopár.

Časom možno pribudne moja fotka.